مرجعی سریع در مورد دانش پشت آموزش مجازی.

یادگیری آنلاین یک استراتژی با هدف کاهش شکاف پیشرفت ها ، بهبود پیشرفت دانش آموزان ، افزایش نرخ فارغ التحصیلی و گسترش در دسترس بودن معلمان با کیفیت بالا برای همه دانش آموزان است ، صرف نظر از فاصله و مکان.

دلیل اصلی ارائه دوره های آنلاین در مدارس این است که آنچه می توانند به دانش آموزان خود ارائه دهند را گسترش داده و کلاسهایی را به آنها ارائه می دهیم که در غیر این صورت غیرقابل دسترس خواهند بود. همچنین این یک استراتژی موثر برای شخصی سازی فرایند یادگیری برای تأمین نیازهای فردی دانش آموزان است. دانش آموزانی که در تنظیم کلاس سنتی شکست خورده اند ، می توانند از برنامه های بازیابی اعتبار که بصورت آنلاین اجرا می شوند ، سود زیادی ببرند. علاوه بر این ، برنامه هایی که از دوره های آنلاین استفاده می کنند می توانند به دانش آموزانی که به طور منظم از یک مدرسه به مدرسه دیگر در یک منطقه نقل مکان می کنند ، کمک کنند. سرانجام ، یادگیری آنلاین می تواند راه حلی برای کمبود تدریس ارائه دهد و می تواند دسترسی دانش آموزان به برنامه های درسی دانشگاهی را افزایش دهد. آموزش حرفه ای بر اساس تلویزیون واقعیت

رشد و روندها
امروز ، طبق 45 "همگام با یادگیری آنلاین K-12" (3M) گزارش سال 2009 ، 45 از 50 ایالت و منطقه کلمبیا دارای یک مدرسه مجازی ایالتی یا ابتکار آنلاین ، یک مدرسه آنلاین تمام وقت یا هر دو هستند. ده مدرسه و سازمان در سراسر کشور. یادگیری آنلاین K-12 از 50،000 نفر در سال 2000 به حدود یک میلیون نفر در سال 2009 افزایش یافته است. به طور کلی ، یادگیری آنلاین با سرعت 30 درصد سالانه در حال رشد است ، گزارش جان واتسون و بوچ جمین در مقاله 2008 "شیوه های امیدوار کننده" در آموزش آنلاین. " (630K) و طبق نظرسنجی کنسرسیوم اسلون ، 75 درصد مناطق مدارس دوره های آنلاین یا ترکیبی را ارائه می دهند.

بر اساس "Keeping Pace" ، گزینه های آموزش آنلاین K-12 شامل مدارس مجازی تمام وقت (غالباً مدارس مبتنی بر حمایت دولتی) ، دوره های آنلاین نیمه وقت (که از طریق ابتکار عمل ایالتی یا منطقه ای ارائه می شود) و محیط های ترکیبی. در خطاب خودم به انجمن فناوری اطلاعات و آموزش معلمان امسال ، من گزارش دادم که گزینه های آموزش آنلاین K-12 همچنان ادامه دارد ، دانش آموزان در آزمایشگاه های آنلاین مبتنی بر سایت ، دوره های ترکیبی و مجازی بصورت پاره وقت و تمام وقت شرکت می کنند گزینه هایی که توسط ارائه دهندگان مختلف ارائه می شود از جمله مدارس منشور ، مناطق ، برنامه های تکمیلی ایالتی ، شرکت ها و کالج ها.

آنچه پژوهش می گوید

Kids in a row working on computers
به طور کلی ، تحقیقات در مورد اثربخشی یادگیری آنلاین نشان می دهد که این حداقل معادل یادگیری حضوری است و در برخی موارد ، زبان آموزان در واقع عملکرد آنلاین بهتری دارند. در اینجا برخی از یافته ها آورده شده است:

در ماه مه 2009 ، وزارت آموزش و پرورش ایالات متحده متاآنالیز (820K) را منتشر کرد که بیش از هزار مطالعه تجربی را بررسی می کند که آموزش آنلاین را با آموزش حضوری مقایسه می کند. نتیجه گیری این گروه واضح بود: "به طور متوسط ​​، دانش آموزان در شرایط یادگیری آنلاین عملکرد بهتری نسبت به آموزش حضوری دریافت می کنند." این یافته ها در مقایسه با آموزش حضوری نیز برای شرایط یادگیری ترکیبی صادق است. دلایل افزایش عملکرد شامل موارد زیر است:
افزایش زمان یادگیری
برنامه درسی و آموزش نوآورانه
فرصت های همکاری و تأمل
کنترل یادگیرنده بر تعاملات با رسانه ها
لازم به ذکر است که این نتیجه گیری ها از تحقیقاتی که عمدتا در محیط های شغلی و تحصیلات عالی انجام شده است ، حاصل شده است. شواهد تجربی معتبر بسیار کمی برای محیط های یادگیری آنلاین K-12 خارج از مطالعات موردی منفرد موجود است. چهره به چهره در مقابل یادگیری آنلاین: چرا یک یا هر دو است؟

یک نظرسنجی توسط انجمن بین المللی فناوری در آموزش (ISTE) (580K) در مورد وضعیت آموزش از راه دور دسترسی آلاباما ، که در سال 2004 آغاز شد ، نشان داد که مربیان آلاباما آشنا به این برنامه معتقدند ACCESS تأثیر زیادی در بهبود موارد زیر دارد :
عدالت اجتماعی برای دانشجویان
نرخ فارغ التحصیلی برای دانشجویان
خارج از چارچوب فکر کردن درباره آموزش توسط مقامات دولتی
متاآنالیز سال 2001 (0K) در مجله بین المللی ارتباطات آموزشی ، طیف وسیعی از فناوری یادگیری از راه دور را در سطح K-12 مورد بررسی قرار داد و دریافت که پیشرفت دانش آموزان در برنامه های آموزش از راه دور و برنامه های کلاس معادل است. برنامه های آنلاین که باعث افزایش یادگیری در کلاس می شوند و از دروس کوتاه مدت و گروه های کوچک استفاده می کنند ، نسبت به برنامه های کنفرانس ویدیویی و سایر روش ها ، اندازه اثرات بیشتری را نشان می دهند.
محققان میکی شاکار و یورام نویمان ، که در سال 2003 در مروری بین المللی تحقیقات در زمینه آموزش از راه دور و باز ، اثر مثبت قابل توجهی برای برنامه های آموزش از راه دور بزرگسالان K یافتند ، خاطرنشان کردند که "در دو سوم موارد ، دانش آموزان دوره های آموزش از راه دور از همتایان دانشجویی خود که در دوره های آموزش سنتی ثبت نام کرده اند بهتر عمل می کند. " 

متاآنالیز 232 مطالعه یادگیری آنلاین و شنیداری و ویدئویی مبتنی بر دانش آموزان K-12 و پس از دوره متوسطه ، که در سال 2004 در مروری بر تحقیقات آموزشی منتشر شده است ، نشان می دهد که اثر مثبت مثبت کمی برای موفقیت در یادگیری آنلاین نسبت به کلاس درس دارد آموزش مبتنی بر این ، اگرچه فراگیران آنلاین میزان ماندگاری کمی کمتری دارند.
یک متاآنالیز که فقط بر سیستم های ارائه آموزش یادگیری آنلاین K-12 مورد استفاده در مدارس مجازی امروز متمرکز بود ، "تأثیر آموزش از راه دور بر نتایج دانش آموزان K-12" (630K) توسط وزارت آموزش و پرورش ایالات متحده و در سال 2004 منتشر شد. یک بار دیگر مشخص شد که موفقیت در برنامه های آنلاین تقریباً برابر با موفقیت در برنامه های کلاس است. آموزش ترکیبی: افزودن بحثهای ناهمگام به کلاسهای F2F
تصویری از توسعه حرفه ای
تناقض در میزان و کیفیت آموزشی که معلمان آنلاین می بینند ، تنش اصلی در تکامل مدل های مدرسه مجازی است. در مقاله ای در سال 2009 که من و همکارم کری رایس در مجله فناوری و آموزش معلمان منتشر کردیم و در گزارش سال 2008 با کری رایس ، کریستال گاسل و کریس فلورز همکاری کردم ، "مجازی رفتن! نیازهای منحصر به فرد K- 12 معلم آنلاین ، "(980K) من روند زیر را که در آموزش آنلاین معلم در حال ظهور است توصیف کردم:

معلمان مجازی کنونی K-12 معلمان بسیار باتجربه ای هستند که 73 درصد آنها شش سال یا بیشتر از تجربه تدریس (زنده و آنلاین) را گزارش کرده اند.
برخی از معلمان آنلاین آموزش بسیار محدودی برای تأمین نیازهای کوتاه مدت داشتند (22 درصد 10 ساعت یا کمتر آموزش داشتند) ، در حالی که دیگران فرصت و منابع بیشتری داشتند و در نتیجه ، آموزشهای تحول آفرین بیشتری داشتند (46 درصد 45 ساعت یا بیشتر داشتند) توسعه حرفه ای).
این رویکرد برای پیشرفت حرفه ای می تواند بین برنامه ها و مدارس ناسازگاری ایجاد کند و بنابراین می تواند کیفیت معلم ، رضایت دانش آموز و والدین و نتایج یادگیری را تحت تأثیر قرار دهد.

با مقایسه در صحنه بین الملل ، سنگاپور هر معلم پیش دبستانی را آموزش می دهد تا به صورت آنلاین آموزش دهد ، از جمله آموزش در مدل های یادگیری ترکیبی برای کلاس. علاوه بر این ، 100 درصد مدارس متوسطه در آنجا از آموزش آنلاین استفاده می کنند. در مکزیک ، هر معلم جدیدی برای استفاده از برنامه های درسی دیجیتال آموزش دیده است. و در چین ، آموزش آنلاین معلم در حال گسترش است تا هدف 2020 را برای دستیابی به 100 میلیون دانش آموز دیگر در کلاس K-12 برآورده کند.

لیزا داولی استاد و رئیس گروه فناوری آموزشی در دانشگاه ایالتی بویز است. این مقاله از "تعریف مجدد آموزش معلم: مدارس مجازی یادگیری و آموزش مجازی K-12" (120K) توسط سوزان پاتریک و لیزا داولی اقتباس شده است ، مختصری که برای اجلاس بازتعریف آموزش معلمان ، که در دانشگاه تگزاس برگزار شد ، تهیه شده است در آستین

خلاصه تحقیق: یادگیری آنلاین با فیلم آموزشی

آموزش آنلاین در کلاس سنتی توسط کلیپ های آموزشی

جشنواره فیلم 5 دقیقه ای فیلم آموزشی: مدارس آماده آینده

، ,آنلاین ,آموزش ,های ,یادگیری ,دانش ,یادگیری آنلاین ,k 12 ,دانش آموزان ,برنامه های ,که در ,پرورش ایالات متحده ,برای تأمین نیازهای

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

طراحی دکوراسیون داخلی همه چی برای تو ماهان تجهیز آزما وحیداله موسوی درب چوبی و ضد سرقت ارزان قمیت علوم زمین کشاورزی نوین مشاوران کنکور شیراز متون و اشعار مشک