طبق خرد متعارف ، و بدون کمبود آمار تأیید کننده ، دامنه توجه در حال کاهش است - از 12 ثانیه در سال 2000 به 8 ثانیه در سال 2015 کاهش می یابد. این مدت زمان کافی برای پایان دادن به این بند نیست.

این روندی است که به خصوص در میان معلمان و مربیان بسیار نگران کننده است. دیدن چالش کار سختی نیست: چگونه می توانید اطلاعات آموزشی پیچیده و فزاینده ای را به مخاطبی با دامنه توجه همیشه کوتاهتر تحویل دهید؟

تاکنون ، اکثر افراد برای کوچک کردن بیشتر نامه های الکترونیکی ، کتابچه های راهنما ، فیلم ها و موارد دیگر ، تماس ها را شنیده اند تا بیشترین میزان تعامل را داشته باشند. و در دنیای شیفته اطلاعات ما ، تئوری های زیادی در مورد طول ایمیل ، مدت زمان دستی و مدت زمان فیلم وجود دارد. 4 نکته برای تغییر معلمان به آموزش آنلاین

آیا در واقع یک عدد جادویی برای موفقیت وجود دارد؟

تلاش برای تعیین کمیت طول مطلوب برای محتوای دیجیتال از استانداردهایی ناشی می شود که رسانه های سنتی در طول دهه ها به کمال رسیده اند. ناشران اخبار ، استودیوهای تلویزیونی و تولیدکنندگان فیلم هرکدام نقطه شیرینی در محل تلاقی بودجه ، منابع تولید و توجه مخاطب دارند - مقالات 800 کلمه ای ، بلوک های خبری 41 ثانیه ای ، فیلم های 2 ساعته و غیره.

به طور کلی ، برای فیلم آنلاین ، به نظر می رسد که عدد جادویی برای نامزدی مطلوب بین 2 تا 5 دقیقه باشد. مطالعات بررسی تعامل با فیلم های YouTube به طور مداوم از 2 دقیقه اول ویدیو ، کاهش تدریجی درگیر شدن بعد از 2 دقیقه و افت شدیدتر پس از 5 دقیقه ، بینایی خوبی را نشان می دهد.

اما نحوه تعامل افراد با محتوای YouTube به احتمال زیاد شاخص ضعیفی برای نحوه تعامل آنها با فیلم های آموزشی است. بنابراین بیایید یک سوال بهتر بپرسیم:

فیلم های آموزشی چه مدت باید باشد؟
مطالعات در مورد محتوای ویدئویی آموزشی نشان می دهد که تعامل بیننده از الگوی مشابه اما کمی متفاوت پیروی می کند و به افرادی که وظیفه بهینه سازی یادگیری را در میان بودجه های محدود ، منابع تولید محدود و مدت زمان محدود دارند ، یک راهنمای کلی برای تولید فیلم های جذاب آموزش الکترونیکی ارائه می دهد. آموزش حرفه ای بر اساس تلویزیون واقعیت

تقریباً همه کارشناسان کاملاً عقیده دارند که فیلم های یادگیری الکترونیکی برای رسیدن به هدف یادگیری باید به اندازه لازم باشد. با این حال ، تحقیقات نشان می دهد که 6 دقیقه برای فیلم های آموزشی بهترین زمان است. بعد از 6 دقیقه نامزدی به سرعت پایین می آید. در حقیقت ، یک مطالعه دیگر نشان داد که بیشتر دانش آموزان بیش از 15 دقیقه یک فیلم یادگیری تماشا نمی کنند.

 Length طول بهینه برای فیلم های آموزشی: 6 تا 15 دقیقه

یافته هایی از این دست قبلاً توجه طراحان آموزشی را به خود جلب کرده است و در بخش عمده ای از این اعداد باعث ایجاد هیاهوی پیرامون یادگیری خرد می شود. این ایده در اینجا کاملاً شهودی است - اگر محتوای آموزشی را بتوان به ماژول های کوچک و خودمختاری تقسیم کرد ، شناسایی مطالب متناسب با نیازهای آنها برای زبان آموزان آسان تر خواهد بود. به همین ترتیب ، اگر مطالب یادگیری در جلسات کوچک و تک موضوعی ارائه شود ، دانش آموزان می توانند آنچه را که نیاز دارند بیاموزند و به سمت چیز دیگری حرکت کنند.

فیلم آموزشی بعدی خود را با Panopto Express ضبط کننده فیلم و صفحه رایگان وب تحت وب ضبط کنید. هیچ ثبت نامی لازم نیست ، هیچ تبلیغی وجود ندارد و همه آنچه را ایجاد می کنید متعلق به شما هستند. اکنون امتحان کنید >>
 

از منظر طراحی آموزشی ، میکرو یادگیری حتی برخی از کارآیی های خوب را ارائه می دهد: محتوای آموزش الکترونیکی هنوز هم می تواند در قالب های سنتی طولانی تر ارائه شود و با کمی برنامه ریزی ، می توان آن جلسه سخنرانی یا جلسه آموزش را به طور منظم در یک سری از موارد ویرایش کرد ماژول های میکروآموزش به روزرسانی و اصلاح ماژول های ویدئویی تکه ای برای معلمان و مربیان راحت تر از دوره های 30 دقیقه ای ویدئویی نیست ، بلکه برای زبان آموزان مشغول کار که ممکن است با یک دستگاه تلفن همراه در حال مشاهده باشند یا فقط برای فهم مطالب به یک ماژول نیاز دارند ، مناسب است.

آیا یادگیری خرد حل مشکل غلطی است؟
با وجود همه هیاهوهایی که در مورد پتانسیل میکرو یادگیری برای ارائه محتوای آموزشی به کاهش دامنه توجه وجود دارد ، یک سوال عادلانه باقی مانده است: آیا در واقع یادگیری خرد به افراد کمک می کند تا یاد بگیرند؟ یا فقط یک باند کمک است که به سهولت یافتن اطلاعات و پاسخ ها کمک می کند؟

به نظر می رسد اجماع صنعت تاکنون این است که یادگیری خرد مطالب را به روشی ارائه می دهد که با چگونگی ترجیح افراد برای یادگیری مطابقت داشته باشد. اما این تأیید نمی کند که همیشه موثر است.

یادگیری خرد ممکن است یک روش منطقی برای آموزش چیزهای ساده به مردم باشد ، اما بسیاری از مباحث آموزشی بسیار پیچیده تر و ظریف تر خواهند بود. کارهای پایان به پایان یک پایگاه کد ، مهارت های میان رشته ای برای برنامه ریزی شهری ، انتظارات از مدیران جدید - اینها موضوعاتی است که به طور موثر در 6 دقیقه یا کمتر آموزش داده نمی شود.

در اینجا ، البته ، پزشکان میکرو یادگیری موافقت می کنند. روش کلی برای پشتیبانی از محتوای پیچیده تر با آموزش خرد ، ایجاد و به اشتراک گذاری تعدادی فیلم جداگانه و یا اختصاص دادن "لیست پخش" به زبان آموزان برای دنبال کردن ، یا به راحتی افراد را قادر می سازد "ماجراهای خود را انتخاب کنند" می دانم آیا ما در حال آموزش نوین هستیم ، یا فقط رقم می زنیم؟

اما این ما را به س aboveال بالا بازمی گرداند. اگر مردم برای یادگیری درس باید مقدار زیادی از محتوای کوچکتر را مصرف کنید ، قالب میکرو یادگیری چه ارزشی ارائه می دهد؟

و اگر این فقط در مورد سهولت یافتن محتوای مرتبط در صورت تقاضا است ، آیا نباید از همه ویرایش ها و برنامه ریزی های اضافی برای پشتیبانی از یادگیری خرد صرف نظر کنیم و فقط در ابزارهای جستجوی بهتر سرمایه گذاری کنیم؟

به چالش کشیدن بهترین روش های یادگیری الکترونیکی با جستجوی فیلم
وقتی نوبت به فیلم می رسد ، اکثراً بهترین روش ها می گویند که فیلم های یادگیری الکترونیکی باید کوتاه باشند. و وقتی تنها ابزار جستجو برای فیلم ها عناصر فراداده مانند برچسب ها و عناوین بود ، این منطقی بود. دانستن اینکه چه محتوایی را می توان در هر ویدئویی یافت دشوار بود ، و بیشتر افراد مایل به تماشای یک فیلمبرداری کامل 60 دقیقه ای نبودند ، زیرا فقط به 2 دقیقه محتوای خاص نیاز داشتند.

اما این روش قدیمی انجام کارها است.

فناوری جستجوی ویدیوی امروز ممکن است این س makeال را ایجاد کند که چه مدت باید یک ویدیو کاملاً بی ربط باشد.

جستجوی ویدئویی با استفاده از هوش مصنوعی ، فراگیران را قادر می سازد تا محتوای داخل محتوای ویدیویی را جستجو کنند ، دقیقاً مانند وب یا ایمیل. به عنوان مثال ، فناوری جستجوی هوشمند پیشرو در صنعت Panopto از تشخیص گفتار خودکار (ASR) و تشخیص نوری کاراکتر (OCR) برای فهرست کردن کلمات گفته شده یا نشان داده شده در یک ویدیو استفاده می کند. این امکان را برای هرکس فراهم می کند تا بتواند فوراً لحظه ای که یک موضوع مرتبط در یک ویدیو بحث می شود را پیدا کند و به سرعت آن را هدایت کند ، صرف نظر از طول آن.

Educational film Logo Material Brand, text, rectangle png | PNGEgg

با توانایی جستجو و پرش به یک موضوع خاص در یک ویدیوی طولانی تر ، مدرسان دیگر نیازی به صرف ساعت های اضافی برای برنامه ریزی نحوه تقسیم دوره های خود به ماژول های کوتاه تر که ممکن است به هر سوال پاسخ دهند یا ندهند ، صرف کنند. در عوض ، معلمان و مربیان می توانند به راحتی کل دوره را در یک ویدیوی قابل جستجو ضبط کنند ، به دانش آموزان اجازه می دهد تا به راحتی موضوعات مورد علاقه خود را در ضبط ، همانطور که با زدن Control + F در یک سند متنی جستجو می کنند ، جستجو کنند.

این بدان معناست که با استفاده از ابزارهای مناسب ، یک طول مناسب برای یک فیلم آموزشی وجود ندارد - فقط طول مناسب برای محتوای شما. مدرسان باید نگرانی ها را در مورد دامنه توجه کنار بگذارند و هر موضوع را به طور کامل تدریس کنند. این که برخی از بینندگان ممکن است هر ثانیه آخر را تماشا کنند در حالی که دیگران فقط چند دقیقه مهم را سپری می کنند مهم نیست - مهم این است که شما موضوع را کاملاً بپوشانید و ابزارهای هوشمندی در اختیار مردم قرار دهید تا به آنها کمک کند تا آنچه را که لازم دارند پیدا کنند.

هنوز بهتر ، با نگه داشتن محتوا در یک ضبط واحد ، مربیان بهتر می توانند نوعی یادگیری سریع را که باعث می شود کلاس های حضوری توسط مربیان بسیار با ارزش باشند ، فراهم کنند. یک فرد ممکن است با جستجوی یک بخش اطلاعاتی یک تجربه یادگیری را شروع کند ، اما همانطور که مربیان می دانند ، یادگیری چیز جدید اغلب س evenالات بیشتری را ایجاد می کند. وقتی مطالب تقسیم و از هم جدا می شوند ، پیگیری س thoseالات بعدی ممکن است دشوار باشد. اما وقتی همه چیز در یک مکان باشد ، افراد می توانند به سادگی آنچه را که انجام می دهند ادامه دهند و حتی بیشتر بدانند. مدل های آموزشی موثر برای یک برنامه ترکیبی

خلاصه تحقیق: یادگیری آنلاین با فیلم آموزشی

آموزش آنلاین در کلاس سنتی توسط کلیپ های آموزشی

جشنواره فیلم 5 دقیقه ای فیلم آموزشی: مدارس آماده آینده

، ,های ,یک ,یادگیری ,فیلم ,آموزشی ,فیلم های ,در یک ,می دهد ,ممکن است ,های آموزشی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مکتوبات جامعه مدرن کریمه کاف sangsng سئو سایت یکی اون بیرون به فکرته!!باور کن! محیاطب کوتاه قامتان اخبار مناطق آزاد ایران کلوب شبانه