روزهای صحبت با دانشجویان سرانجام به پایان رسید. بسیاری از کلاسهای دانشگاه را به یاد می آورم که دانشجویان با تب و تاب یادداشت برداری می کردند ، در حالی که استاد ما با ما صحبت می کرد.

به نظر آشناست؟ شاید.

اخیراً ، مدرک کارشناسی ارشد خود را در یک محیط جدید برای من به پایان رساندم: کلاسهای ترکیبی. این تجربه به من اجازه داد که بیشتر با همکاران و همکلاسی هایم به روشی که خودم عادت نداشتم ارتباط برقرار کنم. ما به جای خواندن یادداشت های یکدیگر و تشکیل گروه های مطالعه ، در ویکی ها پست می کردیم و به پست های هیئت بحث پاسخ می دادیم. به جای یادگیری متمرکز بر حقایق و آماری که برای مشخص کردن چگونگی به خاطر سپردن آنها لازم بود ، یادگیری ما معطوف به کارهایی بود که می توانیم با اطلاعات ارائه شده انجام دهیم.

من این تجربه را مصمم گذاشتم تا این مفهوم را به کلاس خود بیاورم و با توجه به پذیرش هسته مشترک ، همه ما باید از این مفهوم استفاده کنیم. واقعیت این است که یک آمریکایی معمولی از فناوری استفاده می کند که نه تنها بالاتر از آن است که ما در آموزش معمولاً برای آموزش استفاده می کنیم ، بلکه همین فناوری برای جلوگیری از استفاده نامناسب دانش آموزان از مدارس ما ممنوع است. وظیفه ما به عنوان مربی است که از این فناوری استفاده کنیم و دانش آموزان خود را از طریق آن هدایت کنیم. در حال حاضر بخش ها شروع به کشف مدل های آموزشی ترکیبی کرده اند ، بنابراین برای کمک به کاهش تنش ، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید با شروع استفاده از این روش های جدید آموزشی به خاطر بسپارید. برنامه ریزی بلند مدت فناوری برای فیلم آموزشی

نکته شماره 1: بچه ها آنطور که فکر می کنید باهوش فنی نیستند
مانند اکثر دروس ، دانش دانش آموزان شما در رابطه با فناوری متفاوت خواهد بود. در دبیرستان ترکیبی که در حال حاضر در آن تدریس می کنم ، من و همکارانم از کمبود دانش متوسط ​​دانش آموز در مورد موضوعی اساسی مانند موتورهای جستجو تعجب کردیم. به طور کلی ، من دریافته ام که دانش اینترنتی دانشجویان من به شدت در شبکه های اجتماعی متمرکز بوده است ، و تعداد کمی از دانشجویان خارج از آن فعالیت می کردند.

درست است ، من دانشجویی گاه به گاه داشتم که می توانست یک ابر رایانه را هک کند ، اما آن دانش آموز به طور کلی نادر بود.

به طور واقع بینانه ، ممکن است مجبور شوید دانش آموزان را در مورد چگونگی استفاده از مکانیزم های مختلف برای کلاس خود آموزش دهید. یک ایده عالی این است که به بازدید از فهرست راهنمای هر منبع وب که می خواهید استفاده کنید ، توجه کنید. اکثر وب سایت ها شامل یک منوی راهنما و سوالات عیب یابی برای کاربران هستند تا درک خود را از این منابع تعمیق بخشند تا آنها همچنان به استفاده از آنها ادامه دهند.

نکته شماره 2: مراقب کتابهای درسی و کلاسهای آنلاین باشید
از آنجا که ما یکی از معدود مدارس چهره به چهره روزانه بودیم ، در تلاش برای تصمیم گیری در مورد نحوه ارائه دستورالعمل به دانش آموزان در قالب مناسب با این مشکل روبرو شدیم. بیشتر شرکت های تولید کتاب درسی آنلاین محصولات خود را با در نظر گرفتن دستورالعمل های ترکیبی ایجاد نمی کنند. آنها فرض می کنند که دانش آموزان بدون تأثیر معلم در جایی در یک اتاق می نشینند و در کلاس با درس در تعامل هستند. دانش آموزان اغلب این کتابهای درسی آنلاین را خسته کننده و گیج کننده می دانند. (واکنش دانش آموزان خود را به عنوان خوانده شده برای مطالعه کتاب های درسی کلاس خود در نظر بگیرید.)

نرم افزار آنلاین کتاب درسی فقط دسته ای از ابزارها است ، بنابراین از این محصولات به همین ترتیب استفاده کنید. بسیاری از آنها حاوی اطلاعات مفیدی هستند ، اما انتخاب و انتخاب بر اساس نیاز همیشه راهی است که باید طی کرد ، به جای اینکه به دانش آموز رایانه بدهید و او را در یک اتاق بنشینید. انتقال به یادگیری ترکیبی

نکته شماره 3: پاورپوینت برای برنامه ریزی دروس است ، نه ارائه سخنرانی
وقتی من دانشجو بودم ، اساتیدم پاورپوینت را دوست داشتند. همه آنها از این رسانه به عنوان موضوعی استفاده کردند که ما باید آن را ببینیم و یادداشت برداری کنیم. اگر سعی کردم هیچ اطلاعات ملموسی از آنها به یاد نمی آورم. من فقط وجود آنها را به یاد می آورم.

بیشتر و بیشتر ، من در استفاده از پاورپوینت خود برای راهنمایی دانشجویان در برنامه های درسی ام بهتر شده ام. سپس می توانم یک نسخه اصلاح شده از آن ارائه ایجاد کرده و به صورت آنلاین ارسال کنم تا دانش آموزانم به عنوان منبع دسترسی داشته باشند.

12 Vintage Instructional Films Worth Watching | Educational film,  Educational videos, Self reliance

استفاده از پاورپوینت برای تقویت و کنترل جریان کلاس راهی عالی برای هدایت دانش آموزان از لیست واژگان به یک مجموعه پیش بینی است. آنها سپس انتظار دارند که پاورپوینت درس را راهنمایی کند ، نه اینکه در بازگشت وسیله شکنجه که آنها را مجبور به یادداشت برداری می کند ، غر بزنند.

نکته شماره 4: دانش آموزان خود را وادار به برقراری ارتباط با یکدیگر کنید
هیچ رازی نیست که وادار کردن دانش آموزان به مکالمه با استفاده از واژگان ، اطلاعات و مفاهیمی که به آنها آموزش می دهید ، درک عمیق تری ایجاد می کند و معنایی به زندگی آنها می بخشد. به آنها اجازه دهید الگوهای رفتاری ایجاد کنند یا به آنها نشان دهید که پستهای صفحه بحث مانند بروزرسانی توییتر یا وضعیتهای فیس بوک است که همتایان آنها می توانند در مورد آنها نظر دهند به آنها اجازه دهید در زمینه ویکی ها تحقیق کنند ، وب سایت ایجاد کنند و پاورپوینت هایی را برای ارائه خود بسازند. 3 نتیجه مثبت یادگیری ترکیبی

اکنون بیش از هر زمان دیگر ، اینترنت با ابزارهای همکاری برای دانشجویان فقط با فشار یک دکمه پر شده است. Google Apps for Education و Blackboard دو نوع از پلتفرم های مختلف هستند که به دانشجویان امکان همکاری می دهند.

روزهای گفتگو با دانشجویان تقریباً به پایان رسیده است ، زیرا تحقیقات و بسیاری از تجارب شخصی جمعی ما را یک روش بی تأثیر آموزش می دانند. دستورالعمل ترکیبی به دانشجویان ، کاربردهای واقعی و فوری را می دهد مرتبط بودن با هر درس - و حتی بیشتر از آن به دلیل پیشرفت فن آوری آموزشی که هسته مشترک آغاز خواهد کرد.

خلاصه تحقیق: یادگیری آنلاین با فیلم آموزشی

آموزش آنلاین در کلاس سنتی توسط کلیپ های آموزشی

جشنواره فیلم 5 دقیقه ای فیلم آموزشی: مدارس آماده آینده

، ,دانش ,استفاده ,های ,یک ,آموزان ,دانش آموزان ,است که ,خود را ,از این ,استفاده از

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

#فیلم_روز کسب و کار خشکبار ایران نیشابور آموزشگاه حسابداری و کامپیوتر و بورس چهار سوی علم NIMA VATANPARAST راهنمای طراحی وب‌ سایت حریم مردم لوازم خانگی قوجایی سپید راه